Przeciek kontrolowany

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

Po pierwsze udało mi się skontaktować z autorem książki Marketing mobilny (Sebastian Konkol), która pojawi się na wiosnę. jest to zapewne pierwsza pozycja książkowa pana Sebastiana bowiem z obawami podzielił się zarysem jej spisu treści. Na stronie wydawnictwa już nieco jest informacji, ale opis opisem. Z grubsza (główne rozdziały) wyglądają nastepująco:

  1. Marketing mobilny jako trend
  2. „Definicja” marketingu mobilnego
  3. Marketing mobilny jako ekosystem
  4. Użytkownicy telefonów
  5. Animatorzy kampanii reklamowych
  6. Nowi aktorzy, nowe role
  7. Operatorzy mobilni
  8. 4P – potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki
  9. Co dalej? Czyli przyszłość

Moim zdaniem brzmi ciekawie. Nawet zdanie z opisu : „Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!” – w przypadku takiej książki brzmi poważnie i na miejscu. Obym się nie rozczarował, hihi.

Po drugie, primo. Mam już prawie skończoną okładkę dla mojej książki „Joomla! Budowa i modernizacja szablonów”. Tym razem pomysł jest w 95% mój (aczkolwiek ilustracje wybrałem a nie rysowałem), te pozostałe 5% to ingerencja grafika helionu. Po raz pierwszy jestem bardzo zadowolony z siebie. Na początku moja pani redaktor zapytała czy mam jakieś pomysły, miałem  1 okładkę innego autora na inspiracje + 1 element, który chciałem aby był mocno zaakcentowany. Po tygodniu wyczekiwania otrzymałem propozycje, no cóż… nie udało im się wychwycić mojej myśli, więc usiadłem raz jeszcze tego wieczoru i … mnie olśniło. Postanowiłem, aby było jasno i przejrzyście oraz by zachowano kolory logotypu Joomla!. Szablon to przecież coś a’la tepeta, czy raczej rodzaj farby na kod, aby nie było widać tych wszystkich znaczków, funkcji, cyferek etc. I tak zrodziły się dwie kolejne wariacje. Ostatecznie zwyciężyła pierwsza myśl. Tak to ten mały obrazek, który widać z lewej strony. Specjalnie jest mały, bo za kilka miesięcy urośnie, tak jak książka. Nie wiem także czy nie wprowadzą drobnych zmian, stąd też taki, a nie inny rozmiar. Jak wam się podoba?

Po trzecie, od przeszło tygodnia Helion wprowadził PRZEDSPRZEDAŻ książek, które są zlecone do drugu, a więc nowości. jest to pomysł wprost z księgarni amazon, gdzie to funkcjonuje od kilku dobrych lat. Także moja (Firmowa strona www) się tam znalazła.