Jeśli zarząd twojej firmy, albo dyrektor/kierownik już po roku od stworzenia nowej strony ma jej serdecznie dosyć. Może warto przytoczyć „na swoją obronę” kilka kwestii. Prawda jest taka, że większość stron internetowych wygląda zupełnie w porządku. Kolorystyka jest dobra, menu jest praktyczne, logo, czy załączone zdjęcia. Wygląd firmowej (Twojej) strony internetowej nie podoba się górze, ponieważ zbyt często ją oglądają. Z kolei odwiedzający ją internauci uważają, że jest ona interesująca.
Skorzystaj z porad zawartych w książce „Inbound Marketing” , dzięki niej dowiesz się, że lepiej zrezygnować z radykalnych i kosztownych zmian na stronie. Lepszym pomysłem będą:
- wzbogacenie strony o jakiś element interaktywny, na przykład blog z włączoną opcją komentowania,
- utworzenie licznych atrakcyjne treści, praktycznych dla Twoich klientów,
- skup się na tym obszarze, gdzie dzieje się najwięcej : Google, branżowych blogach oraz portalach społecznościowych.
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu „a’la spamowych” wiadomości i skoncentruj się na magnetycznym przyciąganiu klientów. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
- poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google”u;
- stworzyć blog w celu promowania firmy;
- budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
- analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.