Neuromarketing jest nauką o tym, jak używany jest mózg w procesie podejmowania decyzji, zatem co dzieje się w głowie konsumenta (np. internauty odwiedzającego nasz sklep). Badania te, w połączeniu z dostępną wiedzą na temat działania konkretnych części mózgu pozwalają na wysnucie wniosków dotyczących źródła nieuświadamianych decyzji, które podejmują konsumenci.

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową – być może przydatna okaże się lektura książki „Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW” autorstwa Susan M. Weinschenk. Bym zapomniał skorzystaj z kuponu 004D6E-18F271-H, a otrzymasz aż 20% upustu, także na inne dodatkowe książki.

Dzięki niej dowiesz, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

Biuletyn elimu

Wysyłany raz w miesiącu

Nie spamujemy! Zajrzyj do polityki prywatności po więcej informacji