Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

Tym razem, nie tylko o Joomla!, nie tylko o CMS, serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – tÄ… zapowiedziÄ… nowej książki z całą pewnoÅ›ciÄ… ucieszÄ™ pewnÄ… grupÄ™ osób. Niniejsza książka powstaÅ‚a z myÅ›lÄ… o osobach w firmach i urzÄ™dach, którym powierzono pieczÄ™ na projektami internetowymi. Moim zdaniem bÄ™dzie ona także idealna dla osób planujÄ…cych uruchomienie lub przebudowÄ™ wÅ‚asnego serwisu internetowego. Na jej Å‚amach znajdzie siÄ™ wiele odpowiedzi i wskazówek także dla osób, które chciaÅ‚y by pracować na stanowisku Project Managera (od internetu). Po jej przeczytaniu z pewnoÅ›ciÄ… nie bÄ™dziesz już „zielony” w/w temacie.
Poza tym warto zauważyć, że książka ta została napisana w sposób, który umożliwia korzystanie z niej nawet osobom nie mającym doświadczenia w budowaniu stron internetowych, czy omawianym przedmiocie. Tym samym równie dobrze zrozumie ją student, jak i uczeń technikum informatycznego.

Jako nieliczna na rynku pozycja książkowa będzie omawiać m.in.: kwestie pisania specyfikacji strony internetowej, zagadnienia prawne związane z internetem (w tym wzory umów np. NGO), prototypy & makiety, aplikacje do zarządzania projektami, nieco o Web 3.0 etc.

Masz firmÄ™ – warto w peÅ‚ni wykorzystać korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z posiadania firmowej strony internetowej. PeÅ‚ny opis na stronie wydawnictwa helion.