Joomla 3.0 – PL, czyli spolszczenie

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

Trudno jednoznacznie powiedzieć kiedy miała premierę stabilne wydanie Joomla 3.0, bowiem pliki były dostępne już 26 września, a oficjalny komunikat pochodził z 27 września. Co jednak nie zmienia oczywistego faktu, iż od „czwartku” mamy możliwość wdrażać sobie oraz klientom najnowszą wersje CMS. Większość administratorów stron www opartych na  Joomla! 2.5.x nie ma potrzeby aktualizowania oprogramowania do wersji 3.0. Ponieważ najnowsza wersja podobnie jak było z 1.6 jest krótkoterminowa.

Gdyby ktoś zapytał mnie o jeden wyróżnik w stosunku do poprzedniej edycji bez wahania odpowiem mobilność, a dokładniej responsywność. Joomla 3.0 jest pierwszą wersją przygotowaną z myślą o urządzeniach mobilnych (zaplecze, jak i szablon frontu).

Więcej o nowościach przeczytać na łamach (PL) : joomla.pl

Z kolei spolszczenie, albo już jest dostępne z poziomu zaplecza (Instalator – Języki), albo można pobrać ręcznie z poniższego adresu: http://joomlacode.org/gf/project/jtranslation3_x/frs/?action=FrsReleaseBrowse&frs_package_id=6436

  • arte

    Warning
    Przy próbie instalacji z poziomu zaplecza jak i ręcznego wgrywania wyskakuje mi :
    Error connecting to the server: %s
    Install path does not exist

    Co robię źle ? ; ) katalog /tmp jest ok…

  • można spróbować ręcznej instalacji.

  • Franek

    Jommla! 3.0 jest, spolszczenie jest, a Meet Gavern kiedy będzie dostępny?

  • Wrótce, cokowiek to znaczy.

  • kacper

    Meet Gavern już jest 🙂

  • przem

    A czy wiecie, że Kyle Ledbetter, autor paneli zaplecza, szablonów Admin Praise, Stainless udostępnił cały swój dorobek za free?

    http://kyleledbetter.com/adminpraise-and-taptheme-retired/?dispatch=aff_banners.view&bid=2&sl=EN&product_id=29863

  • Tak, wiemy w maju br. potwierdził tylko, że nie ma już czasu się zajmować AdminPraise oraz TapTheme . Rozdał za darmo, ale tylko wersje dla starej Joomla!, co wydaje się być słusznym marketingowo posunięciem.