Problemy z migracją za pomocą jUpgrade

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

To, że proces migracji z Joomla 1.5 do Joomla 2.5 nie należy do najłatwiejszych wiemy nie od dziś. Dodatkowo związku z błędami, komponent jUpgrade nie potrafi automatycznie zmigrować do najnowszej wersji J2.5.6. Co zatem zrobić?Po pierwsze nie wpadać w panikę, to jasne. Zawsze jest jakieś wyjście. Tym samym, należy podjąć tylko kilka kroków w tym pobrać starszą wersje Joomla! 2.5 oraz skonfigurować komponent. Oczywiście upewnij się, że dodatek System – Mootools Upgrade  masz włączony. Jednak zacznijmy od początku.
Krok 1: Pobierz Joomla 2.5.4

Krok 2: Jeśli wcześniej próbowałeś migracji, ale pojawił się błąd.  Usuń wszystkie pliki z katalogu /jupgrade.

Krok 3: Wgraj tam pliki rozpakowane pliki pobranej wcześniej Joomla! 2.5.4

Krok 4: Przejdź do preferencji Jupgrade (przycisk w górnym prawym rogu)  – i ustaw :
Pomiń pobieranie (ang. Skip download) – TAK,
Pomiń rozpakowywanie (ang. Skip decompress)- TAK,
Usuń poprzednią migracje – Nie)  – teraz zapisz ustawienia.

Krok 5: W Joomla! 1.5 wyczyść cache, czyli pamięć podręczną! Niektórzy zalecają, aby się wylogować i zalogować   ponownie.

Krok 6: Wejdź do komponentu JUpgrade i rozpocznij proces migracji. Po pomyślnym ukończeniu skorzystaj z wbudowanego narzędzia do aktualizacji z J2.5.4 do J2.5.6. Nie zapomnij zainstalować spolszczenia: pl-PL_joomla_lang_full_2.5.6v1 oraz ustawić je jako domyślne dla frontu i zaplecza.

  • Brok

    Upgrade z wersji 1.5. do 2.5 nie jest tak prosty jak myślałem. Dzięki Twojemu opisowi przeszedłem dalej, ale jeszcze potrzebowałem info z: http://redcomponent.com/forum/92-jupgrade/117009-steps-after-successful-jupgrade

  • Tenk

    Wielkie dzięki panie Pawle, wpis na 6+, pomógł mi i to bardzo.

  • kajot

    cześć.
    Postępuję według Twojej instrukcji ale za każdym razem wyskakuje mi ten sam błąd:
    „Trwa przenoszenie…

    Migrating undefined”

    Dalej nie chce iść.

  • A na pewno masz najnowsz wersje jUprade? Byc moze wina lezy w hostingu, zawsze mozna zaplacic komus za migracje – jest taka usluga na stronie producenta oprogramowania.

  • Adam

    Witam zrobiłem tak jak w opisie i nic ten sam problem. Mam pytanie czy może bład być spowodowany tym że katalog dzienników oraz katalog tymczasowy ma status niezapisywalny?